Jedną z kolejnych kolaboracji pomiędzy H&M i projektantem jest współpraca szwedzkiej sieci handlowej z Roberto Cavallim. Wspólnie przygotowana kolekcja dla kobiet okazała się bardzo drapieżna, ozdobiona głównie zwierzęcymi motywami. Dlatego udało się uzyskać bardzo agresywny charakter, który przypadł do gustu wielu Klientkom. Kampania promocyjna została pieczołowicie przygotowana – sesję zdjęciową zrobił przecież sam Terry Richardson, jeden z najbardziej znanych i najbardziej cenionych fotografów na świecie.
Fuzja z Cavallim była też rekordowo opłacalna dla szwedzkiej sieci sklepów – sprzedaż wzrosła o aż czternaście procent. Jak widać, wiele osób jest zainteresowanych modą wysoką, a dzięki tego typu współpracom będzie ich jeszcze więcej. Z pewnością włoski projektant zyskał sobie wielu nowych fanów pośród Klientów H&M, którzy być może pierwszy raz zetknęli się z jego ubraniami, a kiedyś wybiorą się na zakupy już do jego autorskiego salonu. Przynajmniej pewnie na takie efekty liczy projektant.