W tej kwestii zdania są podzielone. Jedni twierdzą, że współpraca projektantów z sieciówkami to szansa dla zwykłych zjadaczy chleba, aby móc pozwolić sobie na odzież, którą na co dzień noszą gwiazdy kina i muzyki.
Równie duża grupa jest przeciwna takim związkom w świecie mody. Ich zdaniem takie działania zubożają markę mającą przecież uchodzić za elitarną, dostępną tylko wąskiemu gronu odbiorców.
Mimo negatywnych opinii coraz więcej projektantów chce tworzyć kolekcje dla sieciówek. Wśród nich można wymienić Alexandra Wanga, projektantów z domu mody Alexandra McQueena czy też żyjącą ikonę mody – Karla Lagerfelda, a także Roberto Cavalliego, Jimmy’ego Choo.
Na krajowym rynku z kolei był to duet Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski oraz Gosia Baczyńska. Jedną z sieciówek, która szczególnie upodobała sobie projektantów, jest szwedzki H&M.
Można powiedzieć, że praktycznie co sezon pojawia się kolekcja sygnowana znaną i cenioną na całym świecie marką. W zeszłym roku było to Balmain, a na jesień 2016 roku będzie to Kenzo.